" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" Welcome to my bittersweet diary "

We can chatting here

<>




Tonton 'The Flash' Online (Season 2) - HIGH QUALITY}
Sunday, April 3, 2016 | 4:09 AM | 0Comment


Assalamualaikum.

So today, we wanna talk about The Flash Season 2! Siapa yang dah tengok The Flash, raise your hands up! Yeah.. Best kan cerita tu? Kat Malaysia cuma Season 1 ditayangkan di TV3. Kalau tak silap, setiap hari Rabu malam.

Cerita ni memang best giler. Rugi siapa yang tak follow. Sebenarnya, cerita di di US dan UK, dah masuk Season 2. Season 2 ni memang best gila dan rating dia lebih tinggi dari the first one. Kalau Season 1 lebih berkisar kepada Barry Allen dan konflik keluarga + kawan-kawan dia, Season 2 is super duper awesome-er haha!

Season 2 banyak berkisar tentang keluarga Iris. Lagi best, dia banyak ceritakan pasal time travel. Dalam episod pertama pun dah reveal bahawa adanya parallel universe - Earth One and Earth Two. As a shocker, Harrison Wells yang erased from existence masa episod akhir Season One diwujudkan balik. Kononnya selepas singularity berlaku, banyak portal (called: the breach) yang menghubungkan Earth One dan Earth Two terbuka. Dan ada sistem doppelganger. Bermakna, sesiapa yang ada di Earth One ada doppelganger di Earth Two. Jadi, SPOILER ALERT, Harrison Wells masih hidup. Kali ini bukan sebagai Eobard Thawne tapi one solid body of Wells!


Well, better for you to know these from watching the season, ain't it?


Kat mana nak tonton online?

Paling best, Una selalu tengok dalam Youtube. Tapi bukan sebarangan channel. Channel ni dalam 4K quality, which is very very high quality. Biasanya dalam sehari atau max dua hari dah ada di-upload episod baru. Baru-baru ni dorang add video baru dari Arrow, Supergirl dan DC Legends of Tomorrow tapi kebanyakannya crossover dengan The Flash.

Boleh klik ni untuk tonton >>> THE FLASH 4K


Enjoy Watching!