" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" Welcome to my bittersweet diary "

We can chatting here

<>




Gettin' Busy. Sorry :(}
Wednesday, December 25, 2013 | 3:58 PM | 0Comment





As salam.

Sorry for long disappearance. Huhu.. Kinda busy of writing novels, manuscripts, editing and stuffs like that. Short post, okay? I warn you :P

Sekarang alhamdulillah, dah habiskan Danish Aryan Dan Tiga Kunci Rahsia. Now, sdg make a brainstorm utk plot2 novel kedua. Pray for me. Thought before, kalau betul Allah bagi jadi penulis, nak jadikan yang ni jalan penting dan aset pnting untuk akhirat sana. Harap sangat Allah menilai tinggi usaha ni.

So, as usual the hard part is getting the mood. Daa.. Susah gak actually nak dapat feeling yang bab last tu. Bayangkan, tengok video Merlin masa Arthur mati tu banyak2 kali semata-mata nak dapatkan feel. Sampai tidur ngan air mata! Serius, tak tipu. And as usual, I relate the feel of losing someone tu with Islam. Hope that people get the messages correctly.

Jangan putus harapan dengan Allah. Semua ni Allah yang punya, jadi Dia boleh amek, rentap bila2 masa ja.

I don't know how to speak in front of the audience. Seriously, don't have the skills. I only can breathe the messages precisely in my words. Hope that I can preach the heart of muslims out there through this novel. This is my masterpiece.

Tapi, novel kedua ni ada elemen cinta. Ha, tu yang problem ni sbb tak baca novel cinta sangat. Haha.. :P. But don't get misunderstood. Kisah cinta tu nanti bukanlah cinta Islamik yang orang salah paham kata ada tu. Tak de cinta islamik, okay? Get it? Akan ada satu watak baru dalam novel kedua ni. InsyaAllah, I'll try to explain to the peoples termasuk diri sendiri yang ada masalah cinta ni. Jangan ambil jalan melepaskan rindu untuk buat couple Islamik. Eh2 dah cakap tadi kan... Couple is haram. Strictly not allowed by Allah. But, I'll try to put the message in the most soft and gentle way. Huhu..

And, akan ada beberapa mesej penting yang dalam dilema yang tenagers need to know! Hehe. Buat garang lak.

I wanna benefits the ummah, especially teenagers out there. Give them the beautiful and soft side of Islam. Eh betul ke grammar ni? Haha..

Nak Baca >> KLIK 

Sori mengarut. Harap sangat Allah meredhai usaha ni. Assalamualaikum :)