" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" Welcome to my bittersweet diary "

We can chatting here

<>




Lagu Cinta Muka Buku Versi Islamik}
Monday, December 5, 2011 | 6:00 AM | 2Comment



Cinta Muka Buku by Najwa Latiff [Edisi Islamik]


Kita berkenalan hanya dalam laman muka buku ♪♫

kau hantar pesanan suruh aku terima kamu...

000..
 .
FITNAH dunia atasku ♪



Dan pabila kau kata kau mahu jumpa aku

Ku gelisah rasa bersalah hati tak menentu

oohh.. takot fitnah ke atasku..♫


Bagaimana harus bersua


Ku rasa lebih baik lupakan saja



kau dan aku masih remaja



tidak perlu memikirkan cinta sahaja







banyak persoalan yg berada di minda ♫


banyak tanda tanya dan juga kata kerja

NAFSU kata apa salah terima dia

IMAN kata lebih baik kau tinggal saja.



Banyak NAFSU banyak juga MAKSIATnya

Kata hati dan rasa tak dibiar saja

daripada terjebak TAKDE kebaikan nya

harus elakkan semuanya dari mula..♪



Pabila kau bermanis kata padaku

Ku rasa sesuatu yang tak perlu Oooo…

Ini cinta penuh nafsu



Dan pabila kau katakan kau suka aku

Ku terdiam terkedu rasa sesuatu Oooo

Itu hanya cinta nafsu, cinta di muka buku..♪



Bagaimana harus bersua

Ku rasa lebih baik lupakan saja

kau dan aku masih remaja

tidak perlu memikirkan cinta sahaja



banyak persoalan yg berada di minda ♫

banyak tanda tanya dan juga kata kerja

NAFSU kata apa salah kau terima dia


IMAN kata lebih baik kau tinggal saja...



Banyak NAFSU banyak juga MAKSIATnya

Kata hati dan rasa tak dibiar saja

daripada terjebak didalam nya

harus elakkan semuanya dari mula..

cinta di muka buku..♪♪♫

Penyanyi: Dr Fadzilah Kam To Me
Diubah Semula: Dr Fadzilah Kam To Me