" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" Welcome to my bittersweet diary "

We can chatting here

<>




Bila Diana Amir Berjilbab...}
Saturday, December 3, 2011 | 1:00 AM | 2Comment


Salam.. Alhamdulillah, kan. Diana Amir pakai tudung dah sekarang. Ni gambar masa di Kolej Universiti Islam Antarabangsa. Alhamdulillah juga dia tergerak untuk pakai tudung yang labuh terus, tak berdikit-dikit iaitu pakai skaf yang nampak rambut dulu. Tahu tak. ALLAH pernah berfirman dalam KitabNYA...

Orang yang paling baik bukannya orang yang tak pernah berbuat dosa, tapi oyang yang berbuat dosa tetapi cepat2 bertaubat kepada ALLAH. 
Baru sahaja terlibat dalam penggambaran 3,2,1 Cinta! dia terus melakukan perubahan. Katanya, dia ingat mati. Dan selalu bermimpi tentang azab neraka. Itu mungkin cara ALLAH mengingatkan dia. Syukur.. memang dia kata dia dapat rasa ketenangan lepas berubah penampilan dan orang lebih menghormatinya. Nampak? Hikmahnya banyaak sangaat. Moga2 semua muslimah di dunia ini membuat keputusan yang sama.

Ingatlah.. Rasulullah pernah berkata, kiamat itu amat dekat. Bahkan lebih dekat daripada antara 2 jari. Dan azab wanita yang tidah menjaga auratnya adalah dia digantung pada rambutnya dan dibakar hingga hangus! 
Nauzubillah.. Semoga kita semua dapat berubah mengikut kehendaknya,.., Aminnn..