" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" Welcome to my bittersweet diary "

We can chatting here

<>




Berjuang.. Jom!}
Monday, December 5, 2011 | 9:55 PM | 0Comment




Siapalah aku utk berasa yg aku sibuk..
Siapalah aku utk mengatakan yg aku letih..
Siapalah aku utk mengaku yg plg bnyk berjuang..
Siapalah aku utk berasa ia sudah cukup..

... Kerna aku sgt yakin..sgt pasti..sgt percaya..
Aku masih terlalu jauh...masih jauh mrk dihadapan..
Umpama lautan luas tdk tampak penghujungan..
Bisa shj ketemuan,bisa saja tidak..

'Dia','Mereka' sgt kuat dlm kehidupan,pelayaran ini..
Ada d antara 'mereka' yg sdhpun menemui 'kekasih' mrk..
Ada yg sedang beratur menunggu giliran..
Ad pula yg sdg berlumba lumba terus memburunya..

Takkan aku hanya mahu mnjd penonton?
Tidak..sama sekali tidak..Aku tdk bodoh..
Aku mesti terus kejar 'mereka'..
Kerna aku yakin.. Kalaulah tidak d dunia ini..
AKU NAK BERSAMA 'MEREKA' D 'SANA' KELAK!

Andai tdk mampu berjalan elok,aku terhencut2..
Tdk mampu,aku akn bertongkat..
Tdk mampu,aku akn merangkak..
Tdk mampu,aku akn berguling..
Tdk mampu,aku akn mengensot..
Tdk mampu juga..
AKU AKAN MENJERIT SEKUATNYA!
AKU MAHU IKUT KALIAN!!!!
AKU MAHU IKUT KALIAN WAHAI KEKASIH2 ALLAH!!

Marilah KITA berpimpinan,bergandingan,beriringan..
MAHU??
MAHU TAK???
ALHAMDULILLAH!!!

JOM!!!!!!!!!!!!!!!

~ HiDuP SeKetIkA CumA, JgN kItA PeRsIA ~

* 'aku' di ats adalah buat kita..teruskan mara..jgn pernah berhenti..