" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" Welcome to my bittersweet diary "

We can chatting here

<>




Ya! UFO Itu Wujud..}
Friday, November 11, 2011 | 10:24 AM | 2Comment


Salam sebagai pembuka kata. Husna teringin nak berkongsi ilmu dengan korang semua tentang.. UFO. UFO ataupun unidentified flying object dikatakan kenderaan makhluk asing yang keluar masuk. Terlalu banyak gambar super impose hinggakan ada yang percaya, ada yang tidak. Memang UFO itu wujud tapi sebenarnya ALIEN TAK WUJUD. 

UFO dikatakan terbang di Malaysia sebanyak...
Sungai Petani-8 kali
Ipoh-5 kali
Paka-4 kali
Pekan-3 kali
Selayang Baru-4 kali
Ampang-4 kali
Sentul-4 kali
Hulu Langat-6 kali 
Tanjung Sepat-9 kali
Muar-4 kali

Alien yang dikhabarkan tu sebenarnya adalah JIN. Sebelum ALLAH menciptakan manusia, ALLAH cipta jin untuk memenuhi Bumi. Jin yang terlalu banyak di Bumi tu dah melakukan macam2 kerosakan dan maksiat. Hinggalah satu masa, ALLAH turunkan hukuman kepada mereka. ALLAH ada berkata kepada jin - "Kamu boleh melihat tetapi kamu tidak boleh dilihat kecuali orang diizinkan sahaja."

Jin yang hidup berjuta-juta tahun di Bumi ni pastinya mempunyai teknologi yang sangat tinggi hinggakan tidak terjangkau oleh manusia. Dahulu, ada manusia yang hilang d luar negara, bacaan mindanya diambil. Direkodkan ada satu bacaan yang pelik pada mindanya, dikatakan pada ketika itu manusia itu berada bersama jin. 

Apabila munculnya UFO, terbebaslah gelombang radioaktif yang sangat tinggi hingga sedikit sahaja orang yang mampu menangkap gambar UFO tersebut. Itu baru sedikit, bayangkan teknologi apa lagi yang mereka ada! Ahli kaji ada membuat tafsiran UFO ini mungkin menembusi 'wom hole' yang berfungsi mempercepatkan jarak perjalanan. 'Black hole' diekodkan tidak ada di Bumi, tetapi worm hole... Tidak ada yang membuktikannya lagi.

Tapi yang kes bulatan terbentk di tanah lapang itu bukan kerana UFO. Itu kerana biasan daripada haba matahari, adalah chemical yang berlaku tu.


Wallahallam. Ini bukti ALLAH Yang bersifat Ya Batin- Maha Mengetahui Yang Tersembunyi..