" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" Welcome to my bittersweet diary "

We can chatting here

<>




Bukan Niatku.,}
Friday, November 4, 2011 | 2:33 AM | 0Comment


Salam. Entri ringkas ja. Saya nak minta maaf pada semua followers andainya ada artikel yang membuat anda terasa. Benar, saya tidak bermaksud untuk memerli sesiapa. Adakalanya ada entri yang ditulis dengan emosi. Sya mencari-cari cinta ALLAH sekarang dan percayalah... saya manusia yang banyak berdosa. Entri2 itu semua sekadar perkongsian ilmu melalui pengalaman hidup saya. Harap tiada yang menyimpan rasa di hati.

Saya ingin menekankan cinta ALLAH kerana memang saya ingin ajak kawan2 semua kenal ALLAH. Tak ada niat untuk memerli. Sekiranya kita boleh bersua, anda boleh lihat wajah saya, mungkin awak akan faham. Saya cuma sampaikan apa yang dirasakan patut.

Kita kawan ok? Jomlah kita eratkan silaturrahim dan lupakan hal yang dulu..


KITA KAWAN YA??