" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" Welcome to my bittersweet diary "

We can chatting here

<>




Review Blog - Perantaraku denganNYA}
Saturday, August 13, 2011 | 11:44 AM | 0Comment

 
Salam. Hari ni Twill nak berkongsi dengan korang semua tentang sahabat Twill, Miss A. Dialah yang memimpin tangan Twill menuju cahaya ALLAH. Selama ni Twill keliru, dalam kegelapan mencari2 cahayaNYA. Padahal x sedar yg cahaya itu ada, cuma Twill x cukup mampu utk menghampirinya. Kmudian, ALLAH hadirkan dia utk bawa Twill ke cahayaNYA. Kemudian Twill tersedar, dan dapat kebahagiaan itu.

Terima kasih, sahabatku. Engkau sahabat terindah, terbaik, terhonest yg pernah aku kenal. Semasa Form1 sampai Form 3, aku pernah kecewa dengan ALLAH. Akidahku entah ke mana. Kemudian engkau berpindah sekolah ke bumi SMKAY ini. Engkau mengajarku erti PERSAHABATAN, CINTA ALLAH, TIDAK BERGANTUNG PADA SIAPA2 PUN, DAN KEIKHLASAN. Engkau bawa aku menghayati surat2 cinta ALLAH.

Dan.. aku bersyukur padaMU , ALLAH. Aku menganggap dia sebagai perantara yang membawaku untuk mendekati MU. Aku tau, aku jauh tersasar.. Sekiranya Engkau ingin mengambilnya, kuatkan aku utk menghadapi kehilangannya. Izinkan aku mendapat ilmu syurgawiMU sebelum dia pergi menghadapMU..

--->

Oklah, harap korang boleh view blog dia. Maaf, dia minta identitinya-Miss A dirahsiakan. Kalau nak view blog, klik SINI