" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" Welcome to my bittersweet diary "

We can chatting here

<>




Hari Guru, X Kesampaian...}
Saturday, May 28, 2011 | 11:46 PM | 3Comment



Salam.. Fuyoo, lama gile Twill tak tulis entry.. Kalau diperhatikan betul2, yg gambar kawaii kat tu tgah baca buku... Well, of course tajuk citer kite pasal hari guru..

Hari Guru tahun ni bertemakan Pendekar ckit.. Ada silat, then ada gurindam dari pihak puteri. Aku sebenarnya nak kasi gift kat Ustazah Najihah, Teacher Halifah dan Cikgu Paiqah. Cikgu paiqah ajarkan Bio. Walaupon ramai yang kritik dya, tapi aku tetap sayang dya..

Dah mmg aku cintakan Bio, x bley deny lagi.. Tapi, hadiah aku x sampai kat cikgu paiqah. Sbbnya, dya x ada kat tempat cikgu2 buat aktiviti. Puas aku carik kat bilik guru, x de gak.. Then aku pon bagi hadiah tu kat Sabirah. Al- maklumla, kebetulan beberapa hari lpas tu besday dya... 

Ok, byew...