" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" Welcome to my bittersweet diary "

We can chatting here

<>




Pagi2 Dah On9???}
Monday, March 14, 2011 | 8:05 AM | 0Comment


Ola!! Hurm.. dah 30 org followers aku. Bleyla tuh, jgnla tamak. Aku confusela, knapa kawan aku cakap buat blog ni bley dapat duit??? Korek mana duit tuh??? X pe, 6ti aku cari tahu jugak...

Pagi2 aku dh on9.. Dahla semalam macam burung hantu je, tido lewat2. 


Ow.. utk pengetahuan semua, aku baru je habis exam bulan Mac. Aku dh dapat tau aku dapat 83% utk Math Modern. Okla tu, dahla ada 30 soalan ja. Mesti marking dya pon naik kan?? Tapi ada jugakla yg dapat B, coz Math Mod ni dya bkan macam Math Tambahan. Dya guna teori. Kalau bab2 teori nih aku bley ckit. Otak aku kan otak mengingat(kanan), bukan otak kreatif taw (kiri) Sbb tu la aku minat semua subjek penghafalan terutamanya Biology... Yang peliknya, setiap kali aku masuk makmal Bio nih, hati aku berdebar-debar->terlalu gembira. 



Ntah, pelik tol aku nih.. Anyway, aku ni mmg suka blog dan studi.. Aku dapat 9A pmr tahun lepas. Alhamdulillah, aku syukur sangat. Rasa cam aku ni x layak untuk dapat 9a, rezeki ALLAH nak bagi kan... Sudah bab studi, kita masuk story bab keadaan aku di rumah cuti nih.

Mak dan ayah aku sambung blajar kat Sungai Petani (Kedah) dan P. Pinang. Kiranya, aku kenala masak kat umah. Tapi kelmarin aku x masak pon, tanak nasik aje.. Kua2... Kelmarin aku giler punya malas, sbb tu jadi mcm tu. Tapi hari ni mak aku suruh masak tomyam. Tomyam nih mmg wajib aku kena tau masak, sbb keluarga kami mmg gila tomyam. Senang aje tomyam ni, main campak2 aje, siap..

Kepada semua followers aku, thanx for following me! Dan kpd org yg vote aku utk blog poll dulu, aku ada hadiah utk korang.. Nah!!


Bye..