" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" Welcome to my bittersweet diary "

We can chatting here

<>




Contest Blog Simple Tapi Kemas}
Saturday, March 12, 2011 | 10:59 PM | 3Comment



Ya.. cam2 larh.. cepat then.. dapat. X fham kan apa yg aku ckap ni.. X, aku sbnarnya nak masuk contest Blog Sweet tu tpi dh ckup 50 org. Then aku pon masukla yg ni.. Blog simple n kemas.. Blog aku nih lain ckit dri yang org. Huhaha, plik kan?? X pala, hentam sajala labu.. Seb bek baru 20 org lebey.. Hu.. slamat aku..

- STICKY ENTRY -





Holaa holaa ! harini aku lebih baik hati enn , nampak tak bende alah dekat atas tuu ? tak nampak pendek umur lah tuu ! HAHA aku nak buad satu contest ni ! tapi dengan kawan aku , kawan lame , aww mule mule takde pon tepikir nak buad same same , timbul pulak idea semalam , last last kitaorang dah bincang , and inilah contest nye ! lai lai jom lah join ramai ramai ,

setiap contest mestilah ade syarat syarat enn ? haha okeyy ni syarat syarat yg kawan aku dah pikir dengan kepale otak beliau yang sangat cerdik , kami takde copy copy okeyy ! tapi kalau syaratnye hampir sama , maafkan kami *nyanyi mcm lagu p.ramlee tau ! HAHAHAH XP

  • mesti follow blog meera dengan izyan * kalau kami check tkda nam korg automatik out. bukan ap senang bg korang klau2 ada pgumuman .
  • buat entry pasal contest nie. JANGAN lupa letak banner dn link kn terus ke blog izyan
  • memandangkan ini contest prtama kami, penyertaan ini terhad untuk 100 org shj . [50 meera 50 izyan . jadi kalauizyan punya dh penuh korang boleh tengok dekat blog meerakayh?]
  • contest ini akn trbtl serta merta jika kurang drpd 20org
  • letak banner contest nie dkt sidebar korang.
  • tinggalkan link entry anda di bahagian comment . *JANGAN bagi dekat shoutbox.
  • keputusan adalah 100% berdasarkan pilihan kami.
  • tag 3 orang dan pastikan mereka tahu .
  • contest ini berlangsung dari 9-19 mac 2011

HADIAH nye ialah , HAHAH kami dalam keadaan yang sangat budget sekrang , maklomlah first contest lah katekan , kami gune creativiti kami jelah , werkkk :D


  1. header comel untuk 3orang pemenang
  2. 2 saguhati (cursor)

* 10 finalis akan dipilih berdasarkan kekemasan dan entry masing - masing . jadi buatlah elok elok eh ? sebarang pertanyaan boleh tanya dia ruang comment ;] 



bangganye aku ! muahahah dah dah izyan , kau ni gile lah , baru satu dah kecoh , org lain dah banyak kali buad ! okey jangan lupe , kalau dduk melangok je baek takpayah ! JOIN JOIN JOIN contest ni ! HAHAHAH XD
saya tag..




Hope sgat dpat menang.. Klu x dpat x pela..



Byew....