" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" Welcome to my bittersweet diary "

We can chatting here

<>




Kenduri Kahwin???}
Sunday, March 13, 2011 | 6:01 PM | 0Comment







Eryka Rosalez

Ha.. hari ni title pasal hari kenduri kak long aku.. sepupu jew.. Masa ni foto kenduri kat umah pgantin perempuan. Baju utk pengantin lelaki punya warna pink. Pink?? Pelik gakla bila Saifuddin ni pakai. Diorg panggil Udin jew..

Nak dijadikan citer, mmg mula2 tu mak aku suruh aku duk meja pengantin.. Hui.. Gile ke?? Aku duduk makan kat meja keluarga pengantin pon tahap cover habis, kalau duk atas tu jadinya x ley makanla..


Tapi kak long ni pakai baju cam kain langsir pulak aku tengok.. Duk menyapu je lantai 1 hari tu.. kAK Long nih asyik marahkan Udin ni jer.. Macam2, tu la dia kan dah berumah tangga. Tekejut jugakla aku tengok kak long marah udin sampai macam tu.. Takpela, tu hal diorang.
Masa kenduri yang pertama tu, ada kejadian. Ada kecurian handbag kawan2 kak long, then duit hantaran kena rampas.. X pasal2 mak sedara aku pengsan. Mesti kecoh kan.

Biarla, hal dah berlalu. Sori post aku pendek je..