" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" Welcome to my bittersweet diary "

We can chatting here

<>




How Could You!!}
Wednesday, March 16, 2011 | 2:30 PM | 0Comment


Salam. I'm not in mood utk cakap pasal Contest Blog Tercantik. Ramai sgat yg langgar syarat, tapi twill luluskan jugak sbb contestant 2 hari baru 17 orang. Really x dpat sambutan! Aku minx sgat2 sapa yg follow blog nih tlong join dan TAG RAKAN ANDA. Jangan lupa letak link dalam nama yg ditag tu.. Aiyo..susah keja Twill.

Okla, back to our story..

Tgah hari tadi, ada org tulis kat chatbox. Dya cakap dya ingat una prempuan yg baek.. Tapi dya salah.. ??? Sapa dya nih? Aku ingatkan dia Mizi, then aku cari dya dalam fb.. Mmg btol dia ada. Aku pon chatla dengan dia utk minx maaf.. Aku hntarla msej dan terangkan- aku minx putus sbb aku dah dpat hidayah dari ALLAH. Sebelum ni ada ceramah- ustazah cakap " ALLAH x pernah bagitau kita utk cintakan org bkan mahram selain Allah, Nabi, Rasul, Saudara semahram... Aku rasa berdosa sangat..



Then hari ni aku check fb. Yg buat aku hot tu, dya hantar..
Benda yg bukan2 la, malas nak citer.. Forget them!!

Bye!!